Onsdag

Hej!

Igår hade jag att göra, hann inte blogga...:O Jobbade till kl 15.00 o sen bar det av till vårdcentralen! Tog min sista vaccination så nu har jag skydd mot hepatit A i 20 år typ:D O jag va ju så rädd inför detta med sprutan men hade världens bästa sjuksköterska. Jag kände ingenting :D Jag va så nervös..hon frågade om ja ville lägga mej ner ist o d ville jag, det hjälpte ;) Sen vid halv 8 kom 2 killar för att kolla på bilen. De va väl lagom intresserade, de skulle höra av sej igen..*hm*

Fick också ett himla muppigt samtal igår, handlade dock inte om bilen. Men ibland undrar man hur d står till hos vissa...

Idag har jag hunnit med såååå mkt :D Gick inte upp förens halv 11. Städade mitt hus, mockade hos hästarna, promenerade med hundarna o tvättade min bil! Sen vid halv 1 kom 2 killar för att köpa min bil. Jag fick nämligen ett samtal igår. Det va en kille som ringde o sa att han ville köpa bilen osedd o att hans 2 kollegor skulle hämta bilen imorgon(idag alltså). Han tjatade också om allt annat haha men iaf, så hans kollegor dök upp idag o hämtade bilen o jag fick de jag begärde:D Jättebra :) Mamma o Pappa va så oroliga att det skulle hända ngt för jag skulle ju genomföra affären ensam med 2 killar, men allt gick jättebra dem va supertrebliga!! :D (anledningen till att de va oroliga är för att det har råkat ut själva för konstiga saker när de har sålt sina bilar) Sen bar det iväg till banken o sen jobbet! Nu ligger ja här i soffan o halvsover...ZzzzZZz Lång dag imon med så dags att sova nu ...

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis! att du fick sålt bilen, snabba affärer är alltid bäst=)

Kraam

2009-01-15 @ 10:47:17
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0