Så då va d nära...

Jag e nog inne i en liten svacka nu när allt känns tungt... De e kasst väder... åskan slog ner nära oss igår, d slog en låga inne hos mamma o pappa ! :O Har förmodligen sålt min Canpila också och hon ville ha Calippo med! Så skönt att ha hittat ett bra hem, för bättre än hos Matilda kan dem nog inte få! Men känns ändå vemodigt..
O när kommer Princess??? Känns ju nästan overkligt, men ja hoppas att d blir snart..
I helgen blir nog en lugn helg....Jobbar tills 21 på fre och lördag blir de släktkalas o åka hem till Canpila o Calippos blivande hem...förhoppningsvis blivande hem.. Inget e ju 100% säkert än....

Ska börja göra mig iordning för jobbet nu o snälla reta inte upp mig ida... e liksom inte rätt dag för de...

Kommentarer
Postat av: theresekvist.blogg.se

ta de lungt blir bättre snart Pöss

2008-09-05 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0