8 december

Gokväll!!
Va har hänt i mitt liv idag?? Jag har vart ledig, tagit d ganska lugnt, vart på en promenad i skogen med Wilma o Bettis. Kollat på tv. Vart o handlat i Skene..orkar inte vara i KBA varenda eviga dag. Vart i stallet o fixat lite.

Nu sitter jag vid datan o småäter lite godis o har tända ljus:) Mkt mysigt...

Föresten är det någon som läser min blogg som har ngra ideér på hyss man kan göra ?? Jag vill göra ngt galet o kul.. Kanske ngn som vill göra mig sällskap.. Ok ja har ju alltid ngt hyss för mej ;) Men tyvär kan jag inte dela detta med er.. Är superhemligt.


Mysigt...


pöss

Kommentarer
Postat av: sanna

vi ska ju hitta på massa bus på lördag ju :) de ska bli galet.

2008-12-09 @ 12:53:46
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: mr bäver

;)

2008-12-09 @ 17:56:47
Postat av: Anki

Ta med er mr Bäver på lördag vet jag.

2008-12-09 @ 18:03:01
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0