Vilken härlig dag!

Gud vilken härlig o rolig dag de vart idag=) Jag, Lisa o John började dagen med att äta en god frukost, sen åkte jag o John till "vår" utsiktsplats :) Ligger ganska nära där mina föräldrar bor. Vi fikade, solade o bara hade det jättetrevligt=)

Vackraste utsikten

Mys



Så fint när allt e grönt..

Pusselipuss♥

Efter våran utflykt åkte vi hem till mamma o pappa :) Vi fikade o sen bestämde jag mej för att försöka trimma Bettan själv,  kostar ju lite att göra det hos en "hundfrissa". Tjatade lite på mamma så hon fick klippa, hon e bättre på det =) Blev jättebra, tror bettan själv e nöjd:P

Så fin mitt lilla hjärta!

Wilma o John leker:)

Denna dagen har vart helt kanon=) O sommarväder har det varit! Nu på kvällen har vi grillat hamburgare, jag Lisa o John, i våran inomhusgrill:) Hur gott som helst =)

Va gjorde ni igår föresten? Jag satt hemma med tjejerna o drack vin. :=) + John;P

Natti

JOJJO♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

så finnn hon blev

2009-05-02 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0