Partykväll- Hjällbokyrka- Långedrag

Gokväll bloggen=) Denna dagen har vart lite seg o trist, kanske lite bakfull... men John fick mej glad igen, fick blommor o en nalle =)♥ O massa kramar. Nu har vi ätit pizza o jag har ätit vegetarisk rulle, jättegod=) Vi laddar inför imorgon en lång resa till STHLM för att se Metallica , grymt ska det bli! O Jättekul!

Igår va det party, Jag, Sofie, Lisa o Sanna åkte till Långedrag för att fira Emelie o Hanna som fyllt 20:) Vi förfestade lite här med vin:) O sen bar det av till Långedrag, bara det att vi hamnade fel:O Vi kom på att vi tog fel spårvagn:O Vi hamnade i hjällbo kyrka, det enda vi minns därifrån hahaha..O sofie va jätterädd :O Stakkare;P Men det va iaf sjukt kul...

Sofie lockar mitt hår:)

Söta pinglor

Sötisarna,,

Älska soliga dagar!

Visst ser det gött ut??? hihi

Födelsedagsbarnen=)

Nu måste jag hoppa i sängen ! kanske slänger in ngt inlägg imorgon annars hörs vi på tis efter en jävligt bra konsert :P

JOJJO♥

Kommentarer
Postat av: caroline

ha så kul i sthlm... ja vill me se Metallica fan... själv får man sitta i skolan å mögla

rocka hårt haha..

kram

2009-05-03 @ 23:28:00
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: sanna

ha de så jätte skoj i sthlm kommer sakna dej. :)

2009-05-04 @ 09:13:15
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0