Ny vecka...

Hej! Imorse kom Bettan o syrran hit, va dödstrött så ja o Bettan sov till halv elva då Tess plingade på som en mentaldåre =) Det var bara att gå upp... ;P Åt en morot o sen gick ja o Bettan ut i solen på en promenad :) Mysigt!

Nu sitter jag som en liten datanörd framför datan, ska ju snart jobba :S E ju bra pengar o det behöver man ju...;P

Va händer denna vecka då? Hmm?? Rida hästen tror jag, jobba, jobba, träffa älskling, träffa vänner, dricka lite vin kanse ;P I helgen e jag iaf ledig o d ska bli så fucking jävla gott! Ursäkta svordommarna men det ska bli väldigt skönt hihi.. Måste hitta på ngt kul då. Kanske en liten fest eller ngt ? Får ju passa på att festa lite nu innan man flyttar hem till päronen :)

Nepp nu måste jag bli ren ska hoppa in i duschen, ska pussa lite på Bettan osså innan jobbet!

Ha det gött för helvete! ;)


JOJJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0