Jojjo på väg upp

Hejsan!  Igår va jag som sagt på fotboll, det va trevligt men fotboll har aldrig vart min grej, mina ögon gick mest åt de nakna killarna i klacken hihi..ne inte riktigt men nästan:) O en när fotbollen va slut o vi va på väg till tåget så stod d en kille vid vägkanten o visa kuken ojojo :P Jag tyckte faktiskt att han gjorde ngt snuskigt men tydligen ingte enligt John...:)

Inatt så har jag sovit så himla oroligt, usch. Har vart så orolig o deppig på sistonne men vet ej varför ? Så idag efter jobbet så åkte jag till Kbaskogen o powerwalka i en timme, va så jävla gött, jag ville bara springa iväg o bli supertrött men jag gick ist man ska ju orka fler ggr liksom:O Jag måste säga att jag helt plötsligt blev gladare! (?)

Kom mångaaaaa killar joggandes, fotbollskillar. Men ja lyssnade på VOLBEAT, dem bästa! Så jag va helt fokuserad:P
Kom däremot en skummis som ja mötte fler ggr när ja gick. Tillslut stannade han mej o fråga massa konstiga frågor. Han känner igen mej från jobbet, *scary...*

Nu väntar jag på min gulaschsoppa som ska bli klar, jag är hungrig som bara den!




JOJJO

Kommentarer
Postat av: caroline

skönt att d känns bättre nu=)

Kram

2009-05-26 @ 21:43:15
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anki

Vad var det för en skummis?

2009-05-27 @ 07:40:34
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Stina

Inte bra med skumma killar ifrån jobbet, det vet vi hur det kan sluta.... Kramar

2009-05-27 @ 15:55:33
Postat av: Henke

Never talk to strangers - nä, men seriöst, stanna inte och låt dej hejdas av skummisar. Bryt deras kontaktförsök genom att jogga vidare :)

2009-06-07 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0