Härlig dag!

Vilken härlig dag det varit ! Imorse åkte jag ju till hästen o red en stund men otur att han hade tappat en sko:S Ska rida igen på fredag:)

Ska sova nu snart e helt slut efter vårruset, men så skoj det va =) Blev varmt o skönt i solen o massa människor, o massa reklamgrejjer =) Jag, Sanna o Sofie gick runt:) Tog ca 40 min, längs vägen stod det människor som spelade o sjöng, så mysigt :D

Mysigt väder =)

Lisa rockar

Precis innan start :P

Massssssa bananerm sofie skulle ha sin banan till ngt annat ;) hahaha

Va verkligen en jättetrevlig kväll! Måste göras om nästa år!



Varför känns inte allt bra ??? Förstår mej inte på vissa saker ibland, men det är väl så. Livet e inte alltid lätt.





JOJJO


Kommentarer
Postat av: Ämmii

Läs min blogg baby !

2009-05-06 @ 23:45:44
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: caroline

nejdu livet e inte lätt det kan jag skriva under på.. orättvist är det med...men va fan livet får man uthärda iaf..

ja vi får hitta på nåt snart... känns bara som jag drunknar i skolan just nu:S

2009-05-07 @ 00:16:15
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hade ni nåt.. umm.. du vet i sportflaskorna? ;)

Kankse skulle ha anmällt mig.. jaja, får väl bli nästa år då ;)

2009-05-07 @ 15:15:43
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: Henke

Herrejäääävlar vad bananer.... ;)

2009-05-12 @ 08:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0