God middag!

Hejsan bloggen! Idag har jag vart ledig, ganska skönt faktiskt! Tess kom förbi idag, äntligen e hon hemma =) Saknat henne =) Jag har också solat idag på vår balkong, det va jättevarmt o skönt.

Nu har jag o John ätit sen middag o kollat Bonde Söker Fru, ja kommer sitta bänkad framför det programmet =) Ska du söka tess? Det va ingen som va sådär jätte sockersöt men ändå;) hihi...

Vi åt egna hamburgare med pommes och egen tzatsiki, den va jättegod ;)

Nu måste jag snart sova för jag börjar kl 7 imorgon, skitsegt.


JOJJO

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hihi! ja Hans ska ta med en kompis och jag försökte ta med mig en men alla har slutat sin semester då, så får klara mig med Alice ;) Det är ändå e stor lägenhet vi har hyrt..

mmm gottit med egna hamburgare!

Vi ses la imorgon! puss

2009-05-22 @ 01:50:08
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0