Semester!

Hej bloggen=) Nu har man äntligen semester, så nästa gång ni ser mig på jobbet så e d 27 mars ;P Ja o Lisa håller på att laga mat nu, nyttig soppa med vitlöksbröd, smarrigt! Det blir en lugn kväll o imorgon blir det lugnt osså för på söndag bär det av till Sthlm för att se METALLICA =)


Mkt grönsaker, sen bulgur, vatten o kryddor.


På måndag ska jag till Jessica i Borås för att fixa mina naglar inför resan=) Vilken färg ska man ha denna gång tycker ni?? Dock inte vitt, det ska ja ha när ja kommer hem!  

Vi hörs imon!

Kommentarer
Postat av: malin

ser jättegott ut jue!

2009-03-06 @ 23:05:39
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: caroline

synd att jag inte haft tid att hälsa på i veckan, dök upp massa annan skit. Ingen som kunde köra när jag kunde heller.

vi få ses snart

hoppas du trivs i stan

kraam

2009-03-06 @ 23:24:26
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0