Hej bloggen! Igår åkte jag hem till mamma o pappa. Va så kul att träffa mina hundar igen, gud va jag saknat dem!! Va himla trött igår så somnade ganska tidigt, jag o Bettan sov i extrasängen:) Vaknade dock vid 7 idag, har väl fortf inte vänjt mej vid svensk tid.

Idag har jag vart ute o gått i denna hemska snö, kallt som bara den. Men kul att komma ut i naturen med hundarna. Kl 12.30 idag ska jag befinna mej i Kinna för att fixa nya naglar, ska bli fräscht att ha vita naglar nu!

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt o kolla Lets Dance:)

Sen vill jag tillägga en annan sak, fick en kommentar förut med bara ordet skitstövel, varför? Avundsjuk på att jag vart utomlands eller ngt speciellt ? Iaf Bitterfittor behöver inte göra sig ngt besvär att kommentera. O om ni nu ska göra det så snälla, skriv ngt mer än bara ett ord så man fattar lite.

Jojjo♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Förlåt att jag skrev skitstövel. vet faktist inte varför jag skrev det. Det bara flög i mig.. Haha

Du har en fin hemsida. kollar din hemsida varje dag. Var det en fin semester? Skulle nog tro att det var en nice semester. Hoppas att du förlåter mig. Love you♥

2009-03-27 @ 11:54:15
Postat av: Leia

Skönt att inte vakna för sent. =)

2009-03-27 @ 14:41:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Robban

Cool blogg & fräsha bilder!



//Robert

2009-03-27 @ 16:18:08
URL: http://robertpetersson.blogg.se/
Postat av: www.galenjojjo.blogg.se

Till Susanne: Det är okej=)

2009-03-27 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0