World Trade Center

Kollade precis klart på 4ans film, den om World Trade Center. Så himla sorglig... E så ofattbart att det verkligen har hänt.! Jag kom så väl ihåg den dagen. Jag hade precis kommit hem från skolan, satt mej i soffan o ätit en macka. Så slår jag på tv:n o ser ett plan på nyheterna som flyger rakt in i tornet. Strax efter ser jag att det kommer ett plan till o då va detta direktsänding, de flyger rakt in i ett torn osså. Usch va hemskt.

Jag var ju i USA när jag gick i 5an o har stått precis vid tornen o kollat upp på dem. Helt ofattbart att dom inte finns kvar längre o att det överhuvudtaget har hänt.


Filmen va iaf bra o det är bra att ngn gjort denna film så man verkligen ser o fattar hur hemskt det var.




Kommentarer
Postat av: sanna

den va sjukt bra. en riktig snyft film

2009-01-11 @ 00:27:45
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0