Vilken helg

Vilken helg det har varit! Den har gått såå fort! Igår jobbade ja till 15, jag o susanna jobbade ihop o d e alltid lika kul:D Nu e vi iaf skrivna på gästlistan o vi kan panta flaskor ngn regnig dag ist ;) haha

Jag åkte hem till John efter jobbet eller a han kom till kba för att vi tog min bil o ställde i gbg o jag e ju så osäker att köra i stan så john kom till kungsbacka för att köra in bilen. Hur gulligt va inte d????!:)

Senare på kvällen kom Carro hem till John, vi förfesta lite o tjöta skit:) Jättetrevligt verkligen!

Söta john gör ngt ..men vad??? hhaha

Carro hade en ball outfit denna kväll:P

Min o carros gamla skolkompis:) haha BRINK.

Ja just d. Detta va den bästa bilden den kvällen o då vill ni inte se resten av bilderna...;)

Kvällen va superlyckad, afrikaner dans..naken, vodka, lite mer dans, foto, stalker, en vakt som va körd i huvudet, tequila, trångt, folk, britney. LOve it.

Vägen hem gick så snabbt, vi sov hos John... Han e ju så underbar hihi..han har verkliigen förändrats. Ja hoppas på ngt bra :)

Sen vill jag tillägga en sak. DET ÄR JAG PÅ MITT KÖRKORT O DET ÄR CARRO PÅ SITT LEG.

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: carro

haha afrikaner dans..naken d kan lätt misstolkas, men d e la d som e meningen:) DJn sög iaf.. tror han hata brittan lr nåt. Kraam

2009-01-18 @ 23:50:06
Postat av: sanna

de ser ut som om du haft de kul i helgen gumman :)

2009-01-19 @ 00:07:25
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: John

Ja det va gör roligt.. Men va fan gjorde du och afrikanen nakna??? Haha pussar

2009-01-19 @ 00:09:42
Postat av: jojjo

d vill du veta va ;) inte lika mkt som vi gjorde iaaf;)

2009-01-19 @ 11:54:41
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: anneli

nice pictures =)! hoppas allt är kanon me dig. kram!

2009-01-21 @ 00:25:17
URL: http://ztuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0