THAILAND -09

Hej bloggen! Idag fyller min syrra 17 år, GRATTIS TILL HENNE!! :)..va tiden går fort asså...tänk nästa år då komme hon kunna hänga med mej på krogen haha ;) kan bli galet!

Har satt in min bil på annons ida! Så om ni skulle bara intresserade av en gammal 940 så klicka här: http://www.blocket.se/vi/19772016.htm

Igår va John här på besök. Han bjöd mig på middag.. pepparbiff o potatisgratäng så gott!!! Han kom ju  hit av en anledning, vi har bokat resa!!!!!! O anm.avgiften e betald! :D Vår resa går till Thailand, phuket, karon beach... ska bli så skönt att komma till värmen...:) Vi fick tag på en billig resa .. 7500:- med hotell. per person såklart!

Så här ser vårt hotell ut.. 10 mars går planet ...hihi

Nu kollar jag på Körslaget, så d blir en mysig hemmakväll med hundarna... för nu har tjocka släkten åkt. Det va trevligt att träffa släkten ida, massa god mat o massa sötsaker ;)

Kommentarer
Postat av: John

10/3 ska vi göra thailand..

2009-01-11 @ 02:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0