Storm

Hej! Idag e jag piggare o gladare! Har vart ute o gått med hundarna nu på förmiddagen o d e typ storm ute! Mina hundar e så goa, va skulle jag gjort utan dem? 

Det ligger en stor pinne som är typ
2m långtung på traktorvägen i skogen. Varje gång vi går förbi den så försöker Wilma alltid bära med sig den men hon har bara lyckats ngra få gånger:) Idag så fick hon tag i den o bar den hur långt som helst o hon va så stolt haha.. ja berömde henne såklart jättemkt o hon va hur glad som helst. Bettis blev ju lite avis så när ja kollade efter henne så hade hon tagit tag i en pinne hon med men den va ju bara 3dm lång typ haha..hon va så söt :D

Har pratat med vårdcentralen ida o jag ska va där halv 4 imorgon. Hjälp! Jag gillar inte sprutor men d e ju nödvändigt :)

Passet ska jag fixa idag osså hos polisen.

Åka till Göteborg o träffa vänner.

Jag uppdaterar ikväll:)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0