Snabba ryck

Hej bloggen! Idag händer det mkt! 12.00 fixa naglarna! O sen iväg till jobbet fort för jag börjar 15.00, men har sagt att ja kommer lite senare o d va ok:) Gillar mitt jobb! ;) Kom precis in nu för jag har vart ute med hundarna o lekt i snön! Jag gillar inte snö egentligen för allt bli så jobbigt men d va så skönt att komma ut i skogen idag! Mina älskade hundar har förgyllt min dag;P

Nu ska jag diska o sen hoppa in i duschen, kommer ju inte hem förens på söndag nästa gång så då e d skönt att ha lite städat! Jag ska nämligen till John ikväll o imon bär det av till Skåne för konsert :) Så mitt nästa blogginlägg blir nog på söndagkväll med lite bilder hoppas ja :)

Jag hoppas ni får en riktigt bra helg! Det ska jag ha hoppas jag :D

Pussar på er

Kommentarer
Postat av: caroline

Hoppas du får kul på mustasch=)Vi hörs när du komme rhem

kraam

2009-01-23 @ 14:36:23
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anki

Nu måste ni ta hand om er i helgen! Orolig Morsa

2009-01-23 @ 17:01:59
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0