Vilka skithögar

Om ni har sett på 4ans reklam om kalla fakta i veckan så vet ni vad jag menar. Kan egentligen inte sånt men va tvungen att svappa förbi skiten man måste ju ändå se för att fatta verkligeheten.

Handlar om att man plockar dun från LEVANDE gäss. Vilka jävla idioter. ALLT handlar om pengar pengar o pengar...

Handla inte av RHODEX , DYKON, JYSK , ÅHLENS, SÄNGJÄTTEN,SOVA!!!


För jävligt, plana skiten jämn för fan. Usch va arg o äcklad jag är!!!!!

Jag har ju själv en jacka med dun i från d kända märket  Sail Racing. Ja hade inte en tanke på att d skulle kunna va dun från levande fåglar där i. Ska ringa eller maila dem imorgon o be dem stoppa upp jackan i röven om de är "levande" dun i den!

Att man inte kan göra ngt eller köpa ngt idag utan att det ska va ngn jävla dåre som har fifflat med skiten!


Ni som sysslar med sån skit, hoppas ni får känna på samma smärta o värre i ert nästa liv.

http://www.tv4.se/samhalle/kalla_fakta

Fuck u fuckers, ni vet vilka jag menar


Kommentarer
Postat av: John

Jävla idioter..

2009-02-01 @ 20:32:21
Postat av: caroline

Vågade inte se det,mår så dåligt...det är ju så människan är alltid värst:(

2009-02-01 @ 21:20:48
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0