OJ Vilken kväll!

Vilken kul kväll det va igår:D Jag o Lisa drack en vinflaska o sen kom ju urgulliga Martin o hämtade oss, han körde oss ända till trägårn. Va inget folk utanför så vi va lite rädda att d inte skulle va ngt folk där:O Men vi gick in o folk va d allt:P Som tur va! Förbandet Bullet va helt ok! O Backyard Babies va faktiskt bra, men ja har ju inte lyssnat på dem så mkt, typ ingenting.:)

Jag o Lisa stod iaf längst fram hela konserten man vill ju se ngt iaf ! Men vi pendlade mellan baren o konserten, Lisa hittade ju sin drömprins i baren o han va desutom äldre än henne ++ i kanten;) Simon hjälpte henne att få hans nr :) Måste bara säga att det va otroligt kul att träffa Simon igen! Trevlig prick d där :)

Efter konserten va slut så stängde Trägårn så då va d efterfest i baren för alla band o nåra fler((trägårn stängde alltså inte för alla utan efterfesten va där)). Lite pinsamt för d va ganska mkt folk där från olika band men kände inte igen en enda typ*oj hihi* Jaja d va jäkligt ballt iaf! Efter någon timme/timmar? så ville iaf Trägårn bli av med oss så drog vi med Simon till Rockbaren:) Va ganska skoj där med !! Kanske lägger upp lite bilder ikväll om ja orkar :) E ju hos Lisa nu o snart ska jag jobba :O 

Sen ska ja tillägga en kul sak: Oftast när vi  e ute så är det Lisas kort som MEDGES EJ men igår va d mitt :O *oops* Hade fört över pengar men dem tog visst slut , på shottar???:) Tur att man har Sugarmama :)

Vi övernattade hos John, rangliga som vi va smög vi tysta som musar genom stan o ner i sängen o däckade direkt.

Ni fattar säkert att ja hade en galet kul kväll, d hade Lisa med kan jag tillägga ;)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Benny A

Verkar ha vart en helgalen kväll! :)

Men vem e den där Simon eg?

2009-02-27 @ 01:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0