Min Lilla Hjärtevän

Hej Bloggen! Jag har hunnit med mkt idag o jag överlevde blodprovet men jag tänker inte ett dugg på vad som måste göras eller vad som händer just nu. Min Lilla Hjärtevän e sjuk, Bettan! :(

Märkte d för ngn dag sen för ja kände ej igen beteendet, hon va inte lika glad o pigg som alltid. Ja tänkte att d går över kanske en dålig dag bara, men idag har hon inte ens ätit mat, inte skinka eller falukorv o hon e en riktig gottegris annars!

Mina hundar går före allt verkligen, dem betyder allt för mej. Så jag har smsat som en dåre till folk på jobbet om dem kunde jobba imon men ingen verkade kunna. Men tillslut tog Hanna tiden(tack så jättejättemkt) o Sanna kunde tänka sig att ta tiden ist för att träffa sin kompis! Sanna kan man lita på , Tack! Ni vet det är bara att ringa mig ngn gång.

Jag är så nervös att d ska va ngt allvarligt, blir att rådfråga veterinären imon o förhoppningsvis åka dit så dem får kolla på henne!


Kommentarer
Postat av: tess

va bra att du får byta tid för dom på willys för en sådan grej =) kram

2009-02-25 @ 22:16:15
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: tess

va bra att du får byta tid för dom på willys för en sådan grej =) kram

2009-02-25 @ 22:16:37
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: isabelle

usch =( ska hålla tummarna för att de bara e en liten förkylning eller nåt..

krams

2009-02-25 @ 22:28:27
Postat av: caroline

nej vad jobbigt, har hon feber också? Finns ju inget värre än när djuren är sjuka. Hoppas det går bra hos vet.

2009-02-26 @ 11:14:41
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: JAANA

Svar: Ja förmodligen, men jag fick honom i en skål och alla guldfiskar på tv lever ju i skål så jag hade ingen aning om att han inte kunde det :O :(

2009-02-26 @ 11:23:12
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: mr bäver

mr bävers två katter håller alla tassarna för att vovven blir frisk. Dom gillar inte heller den lömska doktrinären...

2009-02-26 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0