Min Jobbhelg

Hej bloggen!! Idag börjar jag kl 3 så skönt att fått sova ut lite, gick upp vid nio o ut med hundarna direkt o sen fixa i stallet! Så skönt att ha gjort det på morgonen. O nu har jag ätit frukost, ja vet lite sent men men:)

Kolla vad jag såg på lördagsmorgon på väg till jobbet!

2 Älgar:D Dem va så fina, en stor o en liten kalv:) Så kul att se:)

Efter jobbet så hämtade jag lite bananlådor på lagret(måste ju börja packa snart). Mamma bjöd på mat o jag fick en blomma på alla hjärtans dag :) Så gulligt :) Jag träffade John senare på kvällen vi gick på bio Bergakungen, älskar den biografen:) Vi såg The Wrestler, måste rekomendera den filmen:) Asbra! Mickey Rourke e ganska het i vissa nakna scener trots att han e gammal:P
Så här skriver SF om filmen :
I slutet av 80-talet stod brottaren Randy "The Ram" på toppen av sin karriär. Tjugo år senare är hans stjärnstatus ett minne blott. Han tränar hårt inför en stor jubileumsmatch samtidigt som han pusslarihop sitt trasiga liv. Men hans kropp är illa åtgången och trots läkarnas varningar kan Randy inte slita sig från det han älskar mest i världen - att i rampljuset möta sina jublande fans.

Han e ganska het eller hur ??? :)
Vill bara säga till John att d va jättetrevligt o alltid lika kul att träffa dej nuförtiden:)

igår jobbade jag 3 till nio, o d e alltid lika segt att börja 3 på söndagar så ja e lite morrhugg dem 2 första timmarna sen blir d alltid roligare som tur e.. d lugnar ner sig lite o man kan prata lite med kollegorna.. E så glad att d alltid e Jag Anki o AnnaCarin som jobbar kvällar, ni e ju så roliga :P hiihi

Kommentarer
Postat av: John

Det är kul att vara med dej oxå.. Men jag trodde att jag va den sexiga i dina ögon.. Pussar

2009-02-16 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0