Händiga blondiner

hej bloggen! Idag har det vart en riktigt lång dag på jobbet, närmare bestämt 14 timmar. Men d e helt ok att jobba så länge man tänker inte på tiden men känner att ja e trött nu !

Efter jobbet fick Annacarin hjälpa mej att fylla på spolarvätska i min bil :) Så händiga så ;) Gick ju bra iaf :D
O AnnaCarin gjorde om en bild på mig i photoshop dem blev jättesöta! Lägger upp de 2 bilderna här :)



Visst är hon duktig ? Funderar på att ha ngn av dessa bilder på min header sen om ja lyckas få in den :)

Nu ska ja sova e dödstrött! NATTI

Kommentarer
Postat av: John

Sexig som få..

2009-02-20 @ 23:31:19
Postat av: Anna-Carin

Roligt att du gillade bilderna :) hihi

dom är rosa med :D

Puss o kram

2009-02-23 @ 20:11:57
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

haha, jag glömde säga att din blogg har blivit jätte fin :D

2009-02-23 @ 20:13:34
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0