Tungt

Hej bloggen! Igår åkte jag hem till John efter jobbet, han bjöd mig på midddag på Bryggeriet! Himla gott smaka det o cidern va jättegod, varför har jag aldrig druckit kopparbergs cider i glasflaska med päronsmak innan? Efter det blev det film men somnade långt innan den va slut:O Fick även en liten överraskning igår ;)

Snygga va ?? Haha IFK ??? Han vill nog att jag ska hejja på dem, eller va tror ni??:)

Idag har ja jobbat till 15, o jag fick för mej att va hurtig o gå från stationen hem till mej o fasen va jobbigt d va!! Hade med mig väskan från igår som ja hade hem til John o den va så tung. Passade på att handla när ja ändå gick förbi affären o för att vila lite ;) Så idag blir det gulaschsoppa! Gott att ta med sej till jobbet imon osså!

JOJJO

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Nu kör jag igång en live chatt där du kan fråga vad du vill om MTV sucen the hills! Kika in och se hur du ska göra för att delta! :)

2009-04-08 @ 20:05:00
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygga!

2009-04-08 @ 20:53:06
Postat av: louise

riktigt snygga!

2009-04-08 @ 20:53:50
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0