Över

Godmorgon bloggen! Igår va en sån lång dag, hade ju inventering på jobbet igår o det är så himla segt. Jobbade 7-23.30 :O Men helt ok att jobba länge men man blir ju så himla flummig bara =) Tur att man har kollegor som är lite likadana haha.

Idag har jag sovit ut o de va så skönt, idag jobbar jag kväll o efter jobbet e vi några tjejer som ska dricka vin o tjöta. Om ni kommer nu vill säga ??;)

Det är fint väder idag, kanske en promenad innan jobbet men inte kul att gå utan sina hundar.

JOJJO

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilka är de flummiga kollegorna om man får fråga? KRAM

2009-04-01 @ 11:12:10
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja kommer gumman :)

2009-04-01 @ 13:45:26
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Sorry girls, jag glömde av mig som vanligt :/ hade hemma mys i kväll, fick äta leftovers sen söndags.. I'll be there på lördag! lovar ses snart! puss & kram

2009-04-01 @ 22:05:02
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: sussane

ett bra tips ni som bloggar. utvik er inte så mycket. det finns många äckliga gubbar som sitter och läser på tjejers bloggar och äcklar sig. Tänk på det. Och tänk på andra som är halvnakna el. visar halva tuttarna fråga dom innan man lägger ut kort på bloggen. av vänlighet skull. Vore väl inte så himla kul att lägga ut ett kort på dig när du kanske är halvnaken. sitter det en gubbe och äcklar sig. Tänk pa andra också. Nu menar jag absolut inget illa. Men fundera innan du lägger ut kort på nätet.

2009-04-02 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0