!!

Postat av: sussane

ett bra tips ni som bloggar. utvik er inte så mycket. det finns många äckliga gubbar som sitter och läser på tjejers bloggar och äcklar sig. Tänk på det. Och tänk på andra som är halvnakna el. visar halva tuttarna fråga dom innan man lägger ut kort på bloggen. av vänlighet skull. Vore väl inte så himla kul att lägga ut ett kort på dig när du kanske är halvnaken. sitter det en gubbe och äcklar sig. Tänk pa andra också. Nu menar jag absolut inget illa. Men fundera innan du lägger ut kort på nätet.

2009-04-02 @ 15:37:49

Till Sussane:

Snälla maila mig direkt om du har ngt mer att säga, [email protected]. Jag vet inte vems blogg du syftar på men på min blogg finns inga äckliga bilder eller bilder på nån som inte vill vara med. Har jag lagt ut ett halvnaket kort på ngn? Jag vet att det finns äckliga gubbar o ni som är gubbar o är inne på min blogg o äcklar er, dra så långt åt helvete ni kan komma, ok?
O jag vet inte varför du kalla mej för skitstövel heller, tänk på att jag har ditt IPnr, ngnstans tar mitt tålamod slut.

Kommentarer
Postat av: Anki

Den där sussane verkar vara väldigt avundsjuk på dej! Har hon inget annat att göra utan att anmärka på allt? Vadå halvnaken, halva tuttar? Nä du Sussane kliv fram i stället och stå för vem du är, FEGHET är den fulaste egenskapen man kan ha och den har du verkligen. FORTSÄTT med din blogg precis som den är och skit i dessa fega avundsjuka personer!! KRAM

2009-04-03 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0