Crazy

Gokväll bloggen! Sorry att ja vart lite seg på att uppdatera idag men har vart hos mamma o pappa o hämtat hundarna o sen har jag, Lisa o John vart ute o gått i detta fina väder(dock lite kallt)...

Igår hade vi iaf inflyttningsfest o det va så grymt skoj =) Jag ber dock ursäkt if ja glömde bjuda någon??:O Det kom en massa folk o alla hade skoj tillsammans.

Jag hade skoj, kanske syns ?

Mina 2 snyggingar, kolla Tess coola sminkning.

Den berömda bålen som fixade festen ;)

Sån klockren bild, den säger nästan allt haha

De 2 polackerna som va hos oss i ons kom igår också =) Trevliga prickar! AnnaCarin syns osså, lite smådragen va ??;)

Vill bara säga att hatthyllan höll uppe hela kvällen=) Jag o Lisa satte upp den men det blev lite snett=) Oj mkt folk kom det, alla kläder o skor :O

Några av festprissarna...

Lisas bror Eric va kung över bålen igår oj ojojoj :P

Glada Pinglor..o lite galna kanske ;P

Johnny va på riktigt partyhumör igår...:)

Ja kvällen va riktigt galen o rolig =) Tyvär blev den tristare för min goda vän o jag hoppas att det känns bättre snart! Vi vet ju att killar e speciella o att dem inte alltid tänker innan dem talar!

Nu sitter vi 3 i soffan, har precis ätit tacos o va d smaka bra! =) Ska snart kolla film o va skönt att va ledig imon med ;P
v har ni gjort i helgen ???

JOJJO


Kommentarer
Postat av: sanna

tack för en riktigt galen fest gumman

2009-04-05 @ 21:29:58
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag är då mest party av alla då ;)

2009-04-06 @ 14:34:42
URL: http://www.wexey.nu
Postat av: Lona

skit snygg sminkning :O :D

2009-04-06 @ 16:10:29
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0