TESTDOCKA, skoj:)

Idag började jag 7....e ju alltid lika segt att gå upp morgonen man tycks aldrig vänja sej:S
Dagen gick smidigt ...varken skoj eller trist! Jag o Ann kom fram till att alla e lite deppiga för vädret... Ja Jag hoppas de e så... skönt att man inte e ensam om de ... Imon ska min polle vetrbesiktigas o e allt som d ska åker hon nog på lördag eller söndag... Känner lite ångest men samtidigt e jag väldigt lättad! Tror att allt kommer bli bra, Love U Canpila Forever.




Nu på kvällen har jag varit sminkdocka åt min syster, hon har övat sej... O d blev väldigt bra :) Hon ska nog få sminka mig på maskeraden kanske:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du e gumman

2008-09-12 @ 06:47:30
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0