En tom dag...

Denna dagen har det inte hänt alltför mkt... bara tagit det lugnt...men de kan nog behövas ... har känt mig lite sliten på senaste...
Har beställt skor idag! Gladiatorskorna som jag lagt in bild på här va slut så de fick bli dessa istället! Ska beställa mer skor lite längre fram, bla ett par lårhöga stövlar! Men man vågar ju inte beställa för många skor, oj va dyrt de kan bli om man hamnar i tullen :O
<< snygga
Har också beställt ett par lite finare skor till Johan o Wilmas bröllop som är den 4 okt! Va ska man ha för klänning???
Nu ikväll blir det bara mys .... o nu ska jag handla lite mat för det finns verkligen bara glass typ i min kyl o frys :P

ha de!! // GalenJojjo


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina skor... :) synd att ja e för lång för att ha klackar

2008-09-15 @ 17:43:17
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: mrbäver

glass i kylen :) hehehe

2008-09-15 @ 19:57:58
Postat av: Galenjojjo

haha jaa glass i lkylen ...ne frysen så klart:P

2008-09-15 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0