En helg med fest, mys och soliga dagar!

Hej! har ju icke skrivit i bloggen här sen i fre tror jag :P Har vart datafri i en hel dag:D Denna helgen har vart så sköööön. Fredagen började ju med jobb o efter de som blev d snabb hemgång för att fixa iordning mig, några slingor i håret hann jag icke med!
Syrran sminka mej asbra men fick tyvär inga bra bilder som visade den :)
 Lite mörkt men man ser ju lite iaf:p

Carro dök upp hos mej och vi körde till Lerum för att ställa bilen hos John,vi passade på att supa till lite där innan Trägårn, tyvär hann vi inte till Långedrag för att förfesta med tjejerna...
 
Mumma...men drinken luktade diesel:O
<Fin bild:)

 
Mysigt, men vilka friheter han tar sej :P

Jag o Carro redo att möta musiken på Trägårn
 <Snyggingar
Musiken va skön att dansa till men när kl börja närma sig 2-3 så ville man kanske höra ngt annat än "dunka dunka"....

Hela gänget, vilken lyckost jag e som bara har snygga kompisar:P

Vem e tjejen till höger??? Jag har ingen aning:D

Va en himla kul kväll...trist bara att jag o carro inte hann komma till de andra tjejerna o förfesta lite... Men men va gör man :P

Lördagen tillbringade jag med John. Blev en himla mysig dag med nybakta frallor till frukost, härliga promenader i solen med Moppe. O jag måste säga att John bjöd mig på middag som han lagat helt själv, GUD va gott d va! D måste bli flera såna goa tillfällen!
 
Trodde ej han hade såna här kocktalanger???

Fläskfile i sås med färsk pasta!

John O Moppe... båda lika söta.. :p


Så nu sitter jag hemma igen ...oj va denna helg bara sprang iväg... ida ska ja orka slinga mitt hår:) blir aldrig av annars:P
Ska hem till tess sen i hennes nya lya!! vi kanske ska käka lite pizza osså .. *opps* ;)

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: mr bäver

nice bilder :) tyx som det varit en partyhelg för dom flesta hehe - men underskatta inte värdet av en fet blixt...så man ser mer av the babe på bild nr 1....;)

2008-09-21 @ 17:15:40
Postat av: Anonym

Gud va söt du e på ALLA bilderna :)

2008-09-21 @ 20:53:12
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: galenjojjo

fet blixt????

2008-09-21 @ 21:26:40
Postat av: Din idol

tack för helgen mysig ;)

2008-09-23 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0