Ny dag...

Igår va en riktigt tung dag... tur att jag har såna underbara arbetskamrater... Anci kan man inte dölja ngt för :) Men d va skönt att få prata med ngn... Tack:)


Vill idag skriva om mina nya bil o tv:D Köpte de i tis men då kom ju de trista beskedet om Virginia...


Min nya bil:D

Bilen bakifrån...

Jag e så otroligt nöjd med den:D Jätteskön att köra! Hoppas den håller ett tag nu:P


Min nya tv, en LG blev det.. 6666kr fick jag den för, bra pris:P

Jag har storshoppat som ni ser o nöjd e jag!


Idag ska jag jobba kväll, ganska ok o sen jobb hela helgen.. Mormor o Morfar kommer på besök o ska stanna hela helgen så d blir lugna puckar för mig denna helg... Vi hörs ...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anci

Johanna du vet att jag alltid ställer upp!!

2008-10-24 @ 13:56:29
Postat av: sanna

vilken fin bil gumman.. bjuder du på ett åk nån dag ;) hehe

2008-10-24 @ 15:50:48
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: mr bäver

cool bil, rejäl sak med drag :)

2008-10-27 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0