Lång dag som icke e slut än....

helluuuu alla...
 Har jobbat ida o även haft massage på jobbet, mkt skönt!!! :D Efter jobbet begav jag mej till storstan, känne mej verkligen inte hemma där... Men till Hisingen hamnade jag tillslut för att fixa mina naglar:) D blev jättebra Johanna(nakelteknologens namn).


hihi mina naglar, kanske inte den mest rättvisa bilden...

Nu e John(jmitt ex haha) hemma hos mej, vi ska käka kycklingspett som e köpt på Ica från deras goa matdisk... Sorry Willys:P

Puss på er...

Kommentarer
Postat av: sanna

Guud vilka fina naglar

2008-10-02 @ 08:48:19
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: hej från Jane

Jätte-nice!

2008-10-02 @ 08:54:57
Postat av: mr bäver

Supersnygga naglar :) Och nu - en dikt: Bäver, bäver i skogen där - alla undrar vem han är. Har han svans och går han på dans? Alla undrar och ingen vet, är han en bäver eller bara en get :)

2008-10-02 @ 20:37:23
Postat av: jojjo

vikken fin dikt mr bäver...ska du ngnsin säga vem du e... eller e du en fegis:P

2008-10-02 @ 22:29:01
Postat av: mr bäver

haha, om du anar så nära det var nu att jag av ren rutin skrev mitt riktiga namn i namelisten ;)

2008-10-03 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0