Jag fick mig en överaskning igår :P

Godmorgon:D Igår va en lustig dag... Ja började med att hämta mina skor från Usa hos Carro sen bar de av till Visko... där hittade jag ett par vardagsstövlar.. väldigt snygga faktiskt;) Skorna från Usa passade tyvär inte de va lite för stora så jag åkte till Bianco för att leta skor till bröllopet, hittade ett par skitsnygga :D o fick 10% rabatt i kassan för hon blev så himla glad att ja hade beställts skor från Usa:D Ska åka dit på måndag hon kanske vill köpa dem...

Efter jobbet så gissa vem som e utanför willys???? JOHN...hahah vilken överaskning... Trevligt... o han hade köpt rosor o chocklad... en flickas bästa vän?? ;)


Fina rosor va???? :D Jag blev jätteglad o överraskad:D

Nu e d bröllop som gäller.... Im back tomorrow...

Kommentarer
Postat av: mr bäver

Hoppas bröllopet blev nice och att bakfyllan inte bankar för hårt på insidan av huvudet just nu ;)?

2008-10-04 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0