Har ja hittat rätt nu ?

Hej på er!! Hur mår ni idag?? e ju trots allt fredag...:) Imon blir det halloweenfest hos ROBIN, min jobbarkompis:) Ska bli kul att få umgås lite med sina kollegor:)

Idag ska jag klippa mig, tycker att mitt hår börjar bli slitet o dassigt! Ska slinga håret snart osså tänkte ja!!  Sen blir det jobb hela kvällen. Syrran ska ha lite fest ikväll så hon ska låna mitt hus..ska va med mamma o pappa hela kvällen:)

På söndag ska jag åka till Norrköping för att titta på en liten vovve!! Ska bli så spännande...Men en lång väg, hoppas inte det blir oväder bara...

Nu måste jag ta tag i vissa grejjer som att städa! ha en trevlig FREDAG! Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

kom över och spela Wiiiiii

2008-10-31 @ 17:02:37
URL: http://theresekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0