Bröllop :D

God dag!! Igår va d bröllop.. o Gud va fint de e ... alla e så vackra... speciellt bruden...


John o min kusse...

john, jag, catrinkusin, annakusin o syrran... söta vi e :D

Bruden Wilma o brudgummen Johankusin... 2 söta tärnor till vänster:)

Mönstret på min klänning :D

Glada själar....:)

Alla e så glada på bröllop...

Miljön runt om kolla så vackert!!!

Han e rätt söt ändå..blir d vi igen ngn gång??? vem vet... hihi

Jäklar va god tårtan va!!!! MMmmm supergod..åt till o med marsipanen o ja gillar nte d annars :D

Byggnaden vi satt i....

Om ni undrar ifall jag o john va ensamma på bröllopet så va vi inte de hihi men min släkt ville ej hamna på min blogg, ja accepterar det... Kul som fan va d iaf....

Va har ni gjort denna helg??? Ngt skoj??
pusss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud va söt du är gumman. nästa gång kanske det är du å john som gifter er.. haha.... Pusss o kram

2008-10-05 @ 16:34:58
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är ju tur det gumman.....

2008-10-05 @ 16:58:15
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0