OPRAH WINFREY

Måste bara skriva detta inlägget idag för jag e så jävla förbannad o ledsen.
Satte på tvn imorse o såg att d va Oprah på tv...d brukar ju bara handla om roliga saker o ibland lite allvarliga.. men idag handlade det om PUPPY MILLS i Usa... Det är alltså valpfabriker...

Jättebra att hon tar upp det i tv, d va på tiden!!! Men det är så hemskt att se sånt, ja fattar bara inte att det finns såna jävla idioter i denna världen!! De vuxna hundarna lever hela sina liv på valpfabrikerna, får aldrig gå ut, har inga namn, ingen vetrinärvård. De bara lever i en liten bur o får valpar hela tiden.

Jag vill bara säga till alla er människor som håller på med detta o all annan skit som vissa människor som gör mot sina djur, ja hoppas att ni dör eller får känna på samma smärta som djuret för ni är inte värda att leva i denna värld.

Så nu har jag avreagerat mig lite men d ligger o gnager i bakhuvudet.... ja fattar inte att d finns såna människor som gör sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0