SJUK...

Åhhh så typiskt att bli sjuk... jag har kallsvettats hela natten o vaknat hela tiden...Har använt 2 täcken, obehagligt att bli sjuk igen ....om ja nu e sjuk? Vi får väl se hur jag mår imon innan jobbet, ja börjar ju kl 7 :O
Har vart vaken en timme ida sen har jag sovit till nu...

Ska försäka städa undan lite nu o byta sängkläder. dem e inte fräscha kändes som man badade inatt ...

På tal om ngt annat så fick ja en lapp om att mina stövlar från Usa finns i fjärås nu så ska försöka åka o hämta dem sen, måste ändå handla lite ... Om ja orkar vi får se ... Isf lägger jag ut en bild ikväll:)


Ha d så bra alla sötnosar


Kommentarer
Postat av: mr bäver

Kanske kan du bli lite frisk av att veta att du fick en genväg på mr bävers skrivbord idag. Orka sitta och skriva in hela sökvägen varje dag ;)

2008-12-03 @ 18:37:31
Postat av: jojjo

jasso d säger du :D hmmm när ska du skriva ditt rikiga namn? Kan du ge mej en ledtråd???

2008-12-03 @ 20:28:53
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0