Nu e jag sååå himla tröttt...

Hej bloggen! Igår försov jag mig när jag skulle börja 7:O Har aldrig hänt på 3 år ...ja vaknade 06.50 ...o sen va den dagen kaos o det verkar hålla i sig ida med...ja e helt snurrig känns d som... Men d e klart... d har vart ganska mkt att göra nu det senaste på jobbet med julen o nu snart nyår...folk e helt hysteriska... TÄNK OM VI ALDRIG får mat igen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Imon e d iaf nyår o d ska bli himla skoj!



see u tomorrow

Kommentarer
Postat av: Anki

Gott nytt år Johanna!!!

2008-12-31 @ 12:53:45
URL: http://anki62.blogg.se/
Postat av: mr bäver

Gott nytt år heting :) Skitsnygg bild som vanligt ;) nyårskram

2009-01-01 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0