sommar!

Hej bloggen! Vilken varm o härlig dag det varit! :) Imorse sov jag till 20 i elva (!) Fick då ett sms av Jane, hon undrade om jag ville med  o bada o jag tänkte varför inte =) Så innan jobbet idag så har jag solat o badat 1 gång för det va jäkligt kallt i vattnet! Så kul att hitta på ngt innan jobbet. O kul att träffa Jane igen, vi hade mkt att prata om ;)

Nu på kvällen så har jag o Tess sprungit i kbaskogen, fast vi gick mest idag kan jag erkänna! Men man kan säga att vi har vart på skogssafari, vi har sett rådjur, orm, mus, fågel o hare! :) O dem jäkla myggorna som bara ska stickas(!)

Ska bli bättre på att ta bilder igen, har ju aldrig kameran med mej nuförtiden! Kanske kommer lite bilder imorgon då:)

Natti

JOJJO

Kommentarer
Postat av: Leann

You gotta love those "myggorna" hehe =)

2009-06-24 @ 23:54:42
URL: http://aalandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0