Hur kommer det sig...

Måste bara skriva ett inlägg om detta...

MIn förra häst som ja hade i 5 år nånting va alltid frisk o kry förutom att hon fick dåliga hovar efter att ja hade en kass hovslagare. Jag bytte hovslagare o hon blev nästan helt bra efter att den nya hovslagaren skott i några månader. O nu efter knappt ett år hos sin nya ägare så har hon fått mugg?(!) O hon går barfota ? En tung häst med dåliga hovar, barfota ? Nu ska hon sälja henne men fick inte sålt henne sist pga av att den intresserades hovslagare sa att hovarna va för dåliga. Ibland undrar jag va vissa hästmänniskor sysslar med för att få sina hästar så "dåliga".


Till ngt helt annat nu iaf! Jag har semester nu i en vecka! Ska bli SÅÅÅ skönt!

JOjjo


Kommentarer
Postat av: tess

dom är som dom är...Saknar dej

2009-07-05 @ 23:37:51
URL: http://theresekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0