Snart e denna helg slut!

Hej bloggen! Denna helgen har varit jättekul:) I fre så mötte jag upp John efter jobbet, vi drog till systemet o jag köpte vin:) Sen till pizzerian! Va gott d va:) Vi hann inte med så mkt mer för ja sluta ju inte förens 5, blev en film innan sovdags :P

Lördagen började vi med en jättegod frukost! Äggröra, rostad macka o te! Vi hann med en sväng i skogen också med hundarna. Sen va d att göra sig iordning fort för jag skulle va hos Sanna kl 4, vi skulle förfesta lite innan vi drog till AnnaCarin:) Va där vid halv 5 så då fick John en alkohol fri drink o vi andra med alkohol i ;) Jag färgade håret på Sofiel, d blev jättebra:)


Sanna gör de godaste drinkarna, sofie i bakgrunden:)

John o hans alkoholfria drink:)

jkvän då? :)

Vilka pussmunnar:P

Hela gänget! AnnaCarin längst till vänster närmast kameran va vi hemma hos:) Hon hade så fint o maten va så god ;) För övrigt AnnaCarin gör världens godaste cheesecake, den slank ner lätt som en plätt:)



Jag är så lyckligt lottad som har så underbara arbetskamrater. Vill bara att ni ska veta det. Ni är bäst. En stor KRAM till er :)

Kommentarer
Postat av: John

Mysigaste helgen på länge.. Love u väldigt mkt.. Du e den bästa pussar.. Och sanna tack för drinken nästa gång ska jag oxå få lite i näbben..

2009-02-08 @ 21:00:52
Postat av: Anki

Jag är glad att ni fick en lyckad lördag.Kram

2009-02-08 @ 21:50:25
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Ja, tack för att du kom :D aww de är okej, det tar vi igen snart ;) hihi.. kram

2009-02-09 @ 08:52:40
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: sanna

du är underbar gumman. synd att du inte hängde på ut men de kommer fler dagar nu när vi bli grannar... Puss o kram

2009-02-09 @ 13:09:04
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: mr bäver

mr bäver kände sej nästan som hemma på dom två nedersta bilderna för ett sånt kök har jag oxå haft. Identiskt faktiskt...med små filuriga blå blommor på tapeten...The Aranäs look :)

2009-02-10 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0