Oj vilken dag!

hej! Idag ska jag avslöja min hemlighet ;) Jag ska bli SAMBO med Lisa.! Vi fick vår lägenhet idag precis under Susanna i Kba:) Jättekul verkligen o vi ska bo där i ett halvår i andra hand :D Perfekt! 1 mars flyttar vi in om allt går som planerat. E ändå lite nervös men ja tror att d kommer bli jättekul:) Skönt att man inte behöver köpa ngt så d e snart att bara börja packa:O Tiden går fort o helt plötsligt är det massa på G , men d  e bara skoj!


Nu ska jag titta på Top Model får se om ja orkar se hela. Mitt huvud exploderar snart. Skulle behöva ett sånt där starkt piller som jag fick av Simon, kan jag få d ??:)


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hihi, jag fick reda på de idag före du la ut de på bloggen :D YES hehe

Låter iaf spännade och hoppas ni får de bra och jag räknar med inflyttnings fest! :p

Nu är de inte långt kvar tills lördag :D !!!!

2009-02-03 @ 22:02:54
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: sanna

fan va de kommer bli kul :)

2009-02-04 @ 10:03:11
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: John

Det kommer bli mitt andra hem..

2009-02-04 @ 11:20:11
Postat av: jojjo

hahah Tror du ja ..:P du kan få HÄLSA på oss:)

2009-02-04 @ 12:46:08
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: mr bäver

alla kba´s hetaste partybrudar i samma kvarter :)

2009-02-04 @ 13:44:52
Postat av: John

Hälsa på? Halva din säng e ju fortfarande min;).. Ja du bäver jag kommer inte få det lätt som inneboende i det kvarteret..

2009-02-04 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0