Långisdag

Hej!! Imorse när jag vaknade så kände jag mig utvilad:) Gjorde en stor frukost o tog d ganska lugnt:) Började ju halv elva. Dagen har gått ganska fort o smärtfritt, e ju semledagen idag o vi har sålt ca 1340 semlor ida på jobbet, oj oj :P

Imorgon e jag ledig o då har ja så mkt att göra om ja hinner med allt..

Bla
Ringa läkaren ang blodprov o dukoral(blodprov? HJÄLP)
Packa
Växla pengar
Ringa ang hemförsäkring
Hämta pass

Shit massa grejjer o lite till;O Men iof gott att ha ngt att göra ;) Nu ska ja sova, hoppas er onsdag bli bra jag uppdaterar imon :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Anki

Blod provet fixar du galant vännen! Kram

2009-02-24 @ 22:55:09
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0