Ooops

  • Hej! Vilken hektisk dag d har varit på jobbet idag:O När ja kom kl 9 va inga andelar eller ngt gjort så d fick ja göra, o så va d mkt folk! Men dagen gick fort o ja gillar när det e mkt att göra :)

    Ang min situation som stadsbo så känns d mkt bättre ida:) Ska snart ner o sola, får se om ja bränner mej eller inte :O Ska bli skönt att relaxa lite. Resten av kvällen ska jag nog bara slöa i soffan o äta ben and jerrys glass med isbjörnar i...:)

    Föresten min sista arbetsdag är imorgon, sen 2 veckor semester , ska bli så jävla skönt rent ut sagt!


    För några dagar sen, men nu har vi fått upp alla påsar så nu e d bara lite möbler som fattas :)

    Ja saknar mina vovvar....♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Du saknar dina vovvar men vi kommer att sakna dej på jobbet. Jag i allafall! Kram

2009-03-05 @ 19:30:48
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Linda

åh gud vad härligt! karon beach är jättefint! :) då ska du in och shoppa i patong oxå va? fast jag gillade phuket town bäst, mkt billigare än alla dryga försäljare i patong som kör med överpriser :)

2009-03-06 @ 16:31:53
URL: http://lindapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0