OJ vilken galen kväll..=)

Godmorgon, haha jag e redan vaken:O Men vaknade innan Tess skulle åka men känner mej dock inte så bakis, men e väldigt hes,måste dricka te sen :)

Som sagt igår kom Tess o Carro över efter jag slutat, Tess köpte med sig en stor familjepizza o tog med sig vinet från nyår:) Va himla gott, vi drack o tjöta o bestämde oss för att göra Kba osäkert :)


Jag o Carro fick en uppgift av tess att visa tänderna, vilket vi klarade!

Tess posar, detta va inte den enda gången på kvällen som hon tog egobilder, haha, men snygg e hon :)

Tess skulle tömma sin kamera o stoppa in kortet fel i datan haha, hon fick ut kortet tillslut...

En väldigt snygg outfit igår:)

2 snyggingar

Hjälp tess du ser farlig ut =)

Igår va en askul kväll, o galen!!! Sönderriven skjorta, drinkar överallt o på alla, norskar( tess) haha... däcka i sängen gott...o e vaken nu hes som bara den, skrek jag igår ??? Vi hörs sen idag! JOJJO

Kommentarer
Postat av: mitsukai

haha vilken härlig bild längst ner XD

Ögonen försvinner ju!

2009-03-30 @ 00:30:35
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: tess

ehh hur ser jag ut... kram

2009-03-30 @ 06:08:03
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 06:14:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0