Som ett barn igen...

Gokväll/godnatt  på er alla :)
Idag har jag haft en FULLT upp dag! Imorse åkte jag till Carro för att kolla hur ja ska gö med hästarna i helgen dvs vilken box , mat med mera ...
Sen fullt ös hem till mamma o pappa för att käka lunch o hämta Isa o Christin. Dem bjöd med mej till Liseberg idag nämligen=) Isa vågar inte åka ngra karuseller så jag fick ett åkpass av henne för att åka med hennes dotter :) Det va hur kul som helst! Man blev barn på nytt igen. Balder, slänggungan, parishjulet, virvelvinden, spökslottet o massa mer :P Spökslottet va jättecreepy...tur att man inte gick själv;)
Den bästa åkattraktionen idag va Balder! Det pirrar sjukt mkt i magen när man åker den=) Christin köpte ett kort på oss när vi åker, vi ser helt galna ut, ska få en kopia sen då kan ja lägga ut den på bloggen:)
Efter Liseberg hälsade jag på John en snabbis! Saknar honom♥


Utsikten från parishjulet:) Vackert va ?

Min kusin o Jag =)

Haft en jättebra dag men nu är det dags att sova för börjar kl fittsju imorgon, kram på er alla!


JOJJO♥


Kommentarer
Postat av: caroline

söta öron..såna vill ja me ha;)

2009-07-16 @ 19:22:51
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0