Vilken jäkla skojjig dag!

Hej kära läsare! Idag började jag nio och ja va så himla glad o inställd på att jag skulle sluta kl15.00... men till min förvånelse när jag kollar kassaschemat så slutar jag 21.15 :O ja kom på det sen att jag tagit en extra tid... suck tänkte jag... ja som hade tänkt slinga håret  o kolla vilka kläder ja skulle haft på mej imon ...

Men dagen blev bara roligare o flummigare... på förmiddagen tjötade jag nog hål i fredriks huvud... Men kul va d :)
Eftermiddagen så va jag o Ann rastavlösare o oj oj oj va flummigt d kan bli när d e jag o Ann... Synd att man inte har med sej kameran på jobbet :P

En liten kommenater till ANN om hon läser detta... Tänk på  lappen lilla gumman!! Det kan bli skitbra :P


Sov sött sötisar... O flumma mera d e askul....:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta nu gumman.. va gjorde ni för bus :)

2008-09-19 @ 09:34:34
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: theresekvist.blogg.se

Wiiiiiiiiiiiiii!!!

fredag undebarttttttttttttt

2008-09-19 @ 10:18:09
URL: http://theresekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0