Va tycker ni om denna bil???

  
   Har provkört denna idag o gissa om den va bra!!!



Som sagt jag va på banken idag för att prata om billån... ne jag vet Jag har tyvär inte så mkt pengar kontant som en bil kostar, tyvär!!! Men jag tror jag ska börja spela på lotto :P O nu på kvällen så va jag o pappa o provkörde en bil (se ovan), den va jättebra men så kostar den osså... Vi får väl se hur den historien slutar...

Imorgon är det kursstart på magdanskursen:P E spänd.... :D

pöss o Natti

Har föresten gjort slingor nu o d blev ingen skilland... konstigt, men ja tror ja ska hålla mig till frisörerna o låta de göra sitt jobb:P

Kommentarer
Postat av: mr bäver

het bil detta - alltid etta i omkörningsfilen ;)

2008-09-23 @ 09:01:38
Postat av: mr bäver

magdans ;)?

2008-09-23 @ 09:26:56
Postat av: Anonym

Hon Kan inte köra bil =) haha

2008-09-23 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0