Lång dag...

Godkväll allesammans! Började 7 imorse.... Som vanligt otroligt jobbigt att gå upp så nu har jag bestämt mig för att gå o lägga mig... kl e nu 21.15. Men ngn gång måste man somna i tid för de säger ju att d e innan 00.00 som sömnen e viktigast.
Efter jobbet ida träffade jag pappa på Honda i kba... Vi gick in för att kolla o provsitta bilar... O va fina bilar:) Jag vill ha en helsvart...
 < Snygg bil men ska vara helsvart metallic :P

Nepp som sagt ja ska va duktig nu o somna i tid... Får väl se hur d  går... Pösss

Kommentarer
Postat av: mrbäver

heta, balla & snabba bilar e dom bästa :) Ju fler cylindrar, hk och watt i stereon desto mer nice :) Och e de sen skinnsäten e de ju deluxe ;)

2008-09-17 @ 15:29:58
Postat av: jojjo

e ju så nyfiken... vem e du mr bäver??????

2008-09-17 @ 22:39:15
Postat av: mrbäver

hehe, jag är din tama bäver som lärt mig att skriva med tassarna på tangentbordet - det tog lite tid, men skam den som ger sej :)

2008-09-21 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0