Kalla fakta

Kollade nyss på Kalla fakta, intressant. De tog upp hemska fakta inom travsporten. Usch o fy säger jag! Man skäms ju för att va involverad i travet... *arg*  De drar ju alla över en kant men måste säga att det finns svin o idioter inom alla sporter!! Finns många kärleksfulla människor inom travet som gör allt för att sina  hästar!

Men så jävla gött att de hängde ut en viss känd kusk!! Tro fan han vinner så mkt med de metoderna! Usch o fy hoppas du förlorar alla dina kunder!!!


Hästen o kusken har inget med kalla fakta eller mitt inlägg att göra.
Bara en vacker bild:)


Ngn mer som kollade på programmet o har synpunkter?


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag såg också programmet,det va lite hemskt att det e så men håller med dig det är ju inte bara treav sporten som har skit all sport inom hästarna har nog lika mycket skit som inte kommer fram.. blev lite nyfiken vad handlade dem senaste inläggen om? vad har jag missat? hoppas allt är bra med dig?

2008-12-01 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0